Norrland

Ja, jag var kanske bara borta i några dagar, men vi hann med en hel massa! Det blev många promenader i det underbara vädret och en av dagarna avslutade vi promenaden med att sitta i en snödriva och sola ansiktet. En åktur med hundspann blev det, och norrsken, vackra norrsken! Ett som sträckte sig över hela himlen!

Övertalade mamma att ta en bild på mig. Hon blev helt förskräckt när hon tryckte ner knappen och kameran tog tre bilder i ett svep. Jag kanske skulle varnat att jag hade den på seriebildstagning, men det blev roligare så här.

Ni får ursäkta att jag kisar. Jag står ändå med solen rakt i ryggen, det var snö överallt som fungerade utmärkt som reflektorer. Det var således ljust. Och just den dagen var det så kallt att vi var helt vita i håret av rimfrost. Men gudomligt vackert. Det kommer nog en bildbomb så fort jag hinner gå igenom alla bilderna.

One thought on “Norrland

  1. Gud så underbart sköna dagar, riktigt fin vintrig bild också! Jag vill se en massa glad abilder.

    SV: Ja, jag hatar folket. blir så jävla arg. cpenbigbow2 så känner jag men tack för din fina kommentar<3 Japp tar studenten iår

    puss

Kommentera

