Fredag

Dagen har som sagt börjat perfekt. Fortsatte med att jag kom över en timme för tidigt till jobbet eftersom jag tog bilen idag. Vågade inte riskera att fastna i kö, så jag åkte tidigt, men det var knappt några köer. Nu spelas ”En helt ny värld” här på jobbet och jag känner att det blir en bra fredag.

Efter jobbet ska jag och älsklingen åka till svärföräldrarna och ha det trevligt. Syster ska hämtas upp på Arlanda ikväll också. Som tur är har hon med sig gåvor, så det är inte någon större plåga att åka dit halv tolv en fredagkväll 😉 Tror att jag har övertalat henne till en shoot i helgen också. Kommer bli så bra!

5 thoughts on “Fredag

  1. Sv: Tack och jovisst är det jag som tar bilden men det är inte så lätt med alla inställningar men fotar mycket så jag ska bli bättre för jag vill inte använda autoläget ;).

Kommentera

