Söndagstema – Vårtecken

Canon EOS 7D, Canon 50mm f/1,4
ISO-100 | f/1,8 | 1/1600 sek

Jag kommer börja lägga upp en bild till ett tema varje söndag. Ett litet projekt jag har ihop med Erica. Varje vecka är ett nytt tema och vi valde att mjukstarta lite med ”Vårtecken”. Dessa fina snödroppar hittade jag i pappas rabatt och med det underbara motljuset blev det en perfekt bild till temat.

Det är kul att ha en utmaning att jobba med varje vecka. Till nästa söndag är temat ”Sagor”. Jag har en idé och jag hoppas att det blir så bra som jag inbillar mig. Om det är någon som vill hoppa på så är ni varmt välkomna. Det är bara att publicera en bild på er blogg under söndagen där ni tolkar veckans tema. Skicka gärna en länk till ert inlägg så får jag er era alster 🙂

5 thoughts on “Söndagstema – Vårtecken

  1. Sv: Tack så mycket! Än så länge fotar jag i jpeg pga att jag inte har nåt bra program i datorn än som jag kan jobba i RAW. Håller på att leta en ny dator och då ska jag fixa det. Det har hänt att jag har valt auto-läget men då blir jag inte riktigt nöjd så då blir det manuella inställningar istället. Övar mycket för att lära mej.
    Underbar bild du har här, jag har precis varit ute i trädgården och fotat snödroppar men hinner inte lägga in dom idag för ska snart ut och spela golf istället. Ha en härlig söndag!

  2. Den bilden var fantastisk! Wow, du är så duktig!
    Mitt internet/blogg fungerar inte, jag kan inte ladda upp bilder, så jag kan tyvärr inte visa mitt bidrag än.. Men jag ska försöka tills det går! 😉

Kommentera

