Måndag

Det är en helt fantastisk dag som väntar utanför fönstret! Längtar lite tills jag slutar så jag får ta mig ut! Gjorde färdigt alla bilderna på Sara igår framför Äkta människor. Det har inte alls funnits tid att redigera sedan jag kom hem från Norrland, så igår sparkade jag mig själv i arslet och tog tag i det. Det blev så många fina bilder!

Ikväll ska jag hem till älsklingen. För en gångs skull slutar vi slutar vi samtidigt så vi ska laga middag ihop och ha det allmänt mysigt. Ska lägga upp bilderna på Sara imorgon när jag kommer hem till min dator igen.

Fotograferingen på syster igår gick så himla bra! Vi är ett så bra team nu att hon vet vad jag vill och jag vet hur jag ska fota henne bäst, så trots att vi bara fotade i ca 20 minuter så fick vi ihop en massa snygga bilder! Jag sa ju att ni skulle få en sneak, men prioriterade Saras bilder igår.. En sneak kommer imorgon kväll.

Den här bilden är från båtresan. Syster förlorade sig in i The Lying Game på ditresan medan jag fotade allt jag såg.

Hoppas ni får en fin dag!

2 thoughts on “Måndag

Kommentera

