Motljus

Tävlar om ett closeup-filter hos Maja & Petronella. Det hade varit perfekt att ha ett sånt till denna fotograferingen, jag hade kunnat få riktigt fina närbilder på rosorna ihop med det fina ljuset. Jag skulle vilja vinna ett closeupfilter till mitt 50mm f/1.4 för att jag haft idéer om fina närbilder på bland annat vattendroppar, blommor och andra detaljer, bilder där man behöver komma nära. Temat i tävlingen är ljus, och mitt bidrag får bli på motljus. Det är ett fantastiskt ljus och jag tycket att det blev himla fint tillsammans med de rosa rosorna.

4 thoughts on “Motljus

  1. Hoppas du har en bra dag, här är de inge sol idag men lika glad är jag förde. Sol ger mig bara huvudvärk så skönt att slippa nu när den skinit i snart en vecka i sträck.
    Vad anser du om fördomar?
    Har du några egna fördomar eller haft?

Kommentera

