Vernissagetorsdag

En bild jag tog på Sara när vi var och fotade sist. Tog denna för att kolla ljuset, och blev lite kär i den sen. Kanske inte bästa vinkeln, men färgerna och ljuset var så himla fint!

Ikväll ska jag möta upp henne och gå på vernissage hos ProCenter. Mor min ska följa med också. De tidigare gångerna jag varit där har det varit oerhört trevligt, så jag förväntar mig inget annat ikväll! Hoppas ni får en trevlig torsdagskväll också!

One thought on “Vernissagetorsdag

Kommentera

