In your eyes

Har jag sagt att jag älskar min 7D? Kolla in skärpan och detaljerna i ögat! Och de fina färgerna är heeelt kamerans förtjänst (okej, kontrasten är mixtrad med i PS, men kolla färgerna!). Åh, jag är kär.

Detta är en av Tärendö Adventures renrasiga Sibirien Huskys. De har tre, och de har allihop dessa fina, tvåfärgade ögon. De är bara något år gamla och så fina. Detta är hundar som älskar att köra med släde. De visar verkligen lycka när selarna plockas fram och de vet att det är dags.

3 thoughts on “In your eyes

  1. huskeys är läckra 🙂 jag hade en Malamute förut, underbara alla polarhundar 🙂

    Svar:
    visst är det ett intressant ämne om fördomar, jag kan prata om de i timmar 😀
    Jag hade själv extremt mycket fördomar, som när en tjej började i klassen så spydde jag nästan galla över henne, tyckte hon var , präktig, fjollig, överklassbitch typ. Nu sitter vi här båda två och är bästa vänner sen 12 år tillbaka haha och hon är inget utav de där, eller jo lite bitchig är hon ibland haha men annars så.
    Men efter det fick jag mig en tankeställre, sen dess alltid försökt hålla öppet sinne, stänga av tankarna när man möter någon eller träffar på något nytt.

    Hitler är väl mest känd för sina fördomar, och hur han kunde smitta av sig de på andra. Fördomar är verkligen som en snöboll i rullning om den kommer i en backe

Kommentera

