Konsertfotografering!

Jag har en konsertfotografering inbokad ikväll! Det är första på länge och det ska bli så himla kul! Har saknat det lite i hemlighet. Jag älskar att fota porträtt, men jag älskar också att fota konsert. Det är en helt annan grej och det är så spännande att få jobba med ljuset.

Bilderna kommer nog andas en helt annan känsla än de jag tog på Septic Remains med tanke på att det är helt olika genrer, men förändring förnöjer som det så fint heter.

Det ska bli kul att ser vad för lokal som väntar. Uppdaterar kanske lite senare!

One thought on “Konsertfotografering!

  1. Hahahaha, din blogg censurerar väldigt bra, jag såg på ”förhandsgrejen” på Bloglovin vad det är för bild, men den syns inte i inlägget 😉 Hade den censurerat ”Septic Remains” också så hade jag kunnat förbli helt glad idag!:P Jag är inte bitter över att inte ha något band, NEEEJ.

Kommentera

