Söndagstema – Sagor

Canon EOS 7D, Canon 50mm f/1,4
ISO-100 | f/1,6 | 1/2500 sek

Veckans tema är Sagor och här har ni min bild på Törnrosa. Vi hade otroligt fint ljus jag blev verkligen supernöjd med bilderna! Det kommer komma fler under veckan där hon inte ”sover”, vi fick massor av fina bilder!

Jag kör på söndagstema ihop med Erica. Till nästa söndag är temat “Lyrics”, det vill säga delar ur låttexter eller citat eller en dikt eller något liknande. Om det är någon som vill hoppa på så är ni varmt välkomna. Det är bara att publicera en bild på er blogg under söndagen där ni tolkar veckans tema. Skicka gärna en länk till ert inlägg också så får jag er era alster!

10 thoughts on “Söndagstema – Sagor

  1. Underbart vacker bild.

    Det är roligt med fotoutmaningar. Förra året hade jag och min dotter också varje söndag en ny utmaning och nu har jag hakat på Wiilow på hennes a-ö fotoutmaning.

Kommentera

