Kära vädergud

Det här ingick inte i planen. Planen var vår. Snö räknas inte till den årstiden. Jag lovar, den hör faktiskt till vintern. Ska vi säga solsken och 13 grader istället?

Fotade denna uppe i Tärendö och tänkte att den passade en dag som denna. Fast med solen bakom molnen sådär så var det ju lite vackrare än dagens mulna snöande. Körde en myskväll igår för mig själv. Jag var jättettrött hela dagen, så efter middagen gick jag och la mig i sängen och tittade på serier. Väldigt bra sätt att avsluta en sån dag på. Tack vare det så är jag pigg idag också, så trots vädret så är jag på riktigt bra humör!

One thought on “Kära vädergud

Kommentera

