The Northern Light

Planen är redigering och en kort löprunda så här på en fredag. Imorgon ska jag fota Ella, det ska bli himla kul! Jag har dock hur mycket redigeringsarbete som helst framför mig redan, så det dröjer kanske lite innan ni får se bilderna. Har ju utlovat fler bilder från fotograferingen med Monika denna veckan men jag har ärligt talat inte hunnit. Får försöka ta tag i det ikväll.

Så länge får ni se Norrskenet jag fångade i Norrland. Det är inte den vackraste bilden jag tagit i mitt liv och jag hoppas att jag får chansen att fota igen med stativ, för utan stativ blir det inte bra. Man måste ja långa slutartider för att få med denna skönhet. Så här blev det denna gången i alla fall. Handhållen med högsta ISO och så lång slutartid jag vågade ha utan att det blev för mycket skakningar. Håll till godo!

3 thoughts on “The Northern Light

Kommentera

