Monday

Det är ingen toppdag idag. Riktig måndag. Lite seg, lite uttråkad sådär. Men det blir nog bättre när jag kommer hem ikväll och får sätta igång med helgens bilder. Ska svänga ihop något enkelt till middag och sedan äta framför datorn och redigera. Söndagsbilden ska komma upp också. Datorn valde att crasha när vi kom hem från kalaset igår. Som tur var lyckades jag skicka iväg konsertbilderna precis innan så de hann fram i tid. Jag börjar känna att det kanske är dags att pensionera mina kära dator vid det här laget. Att den crashar en gång i månaden kanske är en hint, eller vad tror ni?

Piggar upp inlägget med en bild jag tog på Sign under konserten. Det var ju som upplagt för att fota, eller hur? Hoppas ni har en bra måndag!

4 thoughts on “Monday

  1. Usch vad jobbigt med datorn, jag har inte riktigt samma problem, men en väldigt seg och dålig dator istället. Är sugen på att skaffa en ny.
    Bilden är läcker!

Kommentera

