Söndagstema – Vatten

 

Canon EOS 7D, Canon 50mm f/1,4, inbyggd blixt
ISO-100 | f/1,4 | 1/250 sek

Ja, veckans söndagstema är vatten. Jag har alltid velat fånga vattendroppar på bild, men det är inte riktigt min starka sida tyvärr. Trots det så har jag dagen till ära försökt, och här har ni den bild som i alla fall blev okej.

Jag och Erica bestämmer tema varannan vecka och nu är det min tur. Vad tror ni om temat färg? Och som vanligt, om någon av er vill hoppa på så är ni varmt välkomna. Det är bara att publicera en bild på er blogg under söndagen där ni tolkar veckans tema. Skicka en länk till mig till ert inlägg också så får jag er era alster!

4 thoughts on “Söndagstema – Vatten

Kommentera

