Soffa – Check!

Det här med ritplatta är inte helt lätt! Ska leka lite mer med den när jag kommer hem idag hade jag tänkt. Inte mycket annat som står på schemat faktiskt. Det mesta sparar jag till påskhelgen. Fyra dagar till att rensa, packa, packa om, sy lite och städa. Igår beställde jag soffan. Åtta veckors leveranstid. Jag längtar!

Det här med flytten tar upp det mesta av min tid just nu så jag har inte så mycket fotojobb för tillfället, därför kommer bilderna i de kommande inläggen vara från tidigare fotograferingar. Men det gör kanske inte så mycket. Här har ni en på Snygg-Ella från förra helgen.

8 thoughts on “Soffa – Check!

Kommentera

