Joggings-inspo

Jag känner att jag var ganska dålig på det där att blogga igår. Mötte upp mor och en vän till oss efter jobbet för en trevlig pratstund. Fick även en väldigt bra kokbok! Kan vara bra att ha nu när man ska klara av ett hem på egen hand. Efter det susade jag hem för att hinna löpa lite innan solen gick ner helt. Det var en aning svalt, men väldigt vackert. Har hittat en plats jag ska dra med någon till för att fota. Hittar alltid superbra fotoplatser när jag är ute och joggar!

Snart kommer Ella. Hon ska jobba med mig resten av veckan, helt perfekt! Hoppas ni får en bra dag hörrni!

3 thoughts on “Joggings-inspo

Kommentera

