Söndagstema – Färg

Canon EOS 7D, Canon 50mm f/1,4
ISO-100 | f/1,4 | 1/350 sek

Veckans tema var färg. Jag tänkte först köra på ett fång färgglatt påskris, men jag hittade inget snyggt, så det blev dessa lampor istället.

Jag och Erica bestämmer ett nytt tema till varje söndag. Nästa vecka kör vi tema djur. Jag har få djur i min närvaro, så vi får se hur det går. Och som vanligt, om någon av er vill hoppa på så är ni varmt välkomna. Det är bara att publicera en bild på er blogg under söndagen där ni tolkar veckans tema. Skicka en länk till mig till ert inlägg också så att jag får se och länka er!

One thought on “Söndagstema – Färg

Kommentera

