Fredag den 13:e

Idag ska jag och den här bruden ut och löpa lite efter jobbet. Skönt att få springa någonstans där man inte brukar, och kul med lite sällskap. Funderar på att springa ett lopp i helgen också. Läste i Metro att det är en tjej på min gamla skola som arrangerar ett lopp där vinsten för anmälningarna går till FN:s satsning på skolmat i utsatta länder. Jag måste bara räkna ut att jag hinner, det är så mycket annat som ska göras i helgen.

Vad gäller dagens datum är jag inte vidare skrockfull. Har 13 som turnummer och enligt mitt horoskop ska jag ha en bra dag idag! (Sa jag att jag inte var särskilt skrockfull?) Känns i alla fall som en bra fredag idag.

One thought on “Fredag den 13:e

Kommentera

