En riktig lördag

Vaknade upp till snöstorm i morse så jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen med älsklingen. När han väl vaknade åt vi frukost och tittade på Svensson Svensson – I nöd och lust, även det i sängen.

20120414-191528.jpg

När snöstormen lagt sig åkte vi hem till mig. Jag misslyckades totalt med att göra en chokladpaj, men lyckades rädda den som en väldigt god kladdkaka istället. Maränger blev det också och under hela tiden lekte jag matlagningsfotograf. Datorn är för tillfället upptagen till filmvisning så hur det blev blir en annan historia.

Bilden har egentligen ingenting med inlägget att göra. Knäppte den med iPhonen igår på väg hem.

Kommentera

