Rimfrost

Vaknade till blå himmel och frost på marken. Inte lika mycket som på bilden till vänster kanske, den tog jag uppe i Norrland. Men det låg allt ett tunt täcke på marken.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag får tillgång till min lägenhet. Ni får ursäkta att den dyker upp i bloggen så ofta, men jag har svårt att tänka på annat. Allting kommer att bli så mycket lättare så fort flytten är över. Jag kommer slippa leva ur flyttkartonger och alla mina saker kommer att ha en egen plats. Så underbart!

6 thoughts on “Rimfrost

Kommentera

