Friday

Fredag, och om några timmar är det helg! Sista helgen innan flytten så nu åker allt som inte är absolut nödvändigt för att klara av vardagen ner i kartongerna. Något större är inte planerat i helgen. Regnet ska ju ösa ner ihop med lite snö, så några längre eskapader utanför dörren tänker jag nog inte ge mig på. Åka och handla med farmor kanske är ett måste, men utöver det så stannar jag nog inne.

Pryder inlägget med en bild på Sara från när vi sågs sist. Ska hinna redigera resten av hennes bilder i helgen tror jag.

2 thoughts on “Friday

  1. Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en helgens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-800
    unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)
    Har även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäla dig:)
    Vill du inte ha sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar helg!:)

Kommentera

