Gökboet

Några bilder jag fotade under The Last Bounce. Det var evigheter sen men jag hann inte titta igenom bilderna då och sedan glömde jag  bort dem. Kul att hitta dem så här ett par år senare!

Idag ska det packas och sedan ska jag bara ta det lugnt och titta på alla serier som jag hamnat efter i. Och planera måndagen. Det är mycket som ska hinnas med. Pojkvän och far ska skjutsas in till arbeten. Tänkte klämma in en löprunda efter det och innan jag plockar upp nyckeln till nya lägenheten (YÄY!). Sedan ska jag plocka upp mor och vi ska åka till IKEA innan jag ska åka in till pappa och lämna bilen och möta upp pojkvännen för middag på stan. Mycket att göra alltså. Men jag klagar inte.

3 thoughts on “Gökboet

Kommentera

