Kvällspost

20120424-220716.jpg

Här kommer ett litet inlägg som utlovat. Det kommer dock från mobilen, då datorn ligger bland all annan packning. Igår hämtade jag nyckeln till mitt nya hem! Lyckan är obeskrivlig! Efter en genomgång av lägenheten åkte jag till IKEA med mor och inhandlade sådant som gick att lasta i bilen, resten tar vi på söndag när släpet sitter på. Sedan kördes allt till lägenheten där det nu står och väntar på att byggas ihop och placeras ut och fixas till.

Efter det skulle jag åka och lämna bilen till pappa inne i stan. Jag tycker inte alls om att köra bil i stan. Jag undviker det mer än gärna, men igår var det tvunget. Och tror ni inte att navigatorn lägger ner på väg dit? Jajamensan, någonstans vid Djurgården slutar min vägvisare att samarbeta. Några samtal och några nervsammanbrott senare så lyckas jag få en adress att skriva in i telefonen (Tacka gudarna för smartphonen!) och hittade fram.

Kvällen spenderade jag med världens finaste pojkvän på Koh Phangan. Det finns ingen godare thaimat i hela Stockholm! Eller mysigare restaurang heller för den delen. Det är som en del av Thailand som landat i Stockholm.

Något roligare än så har jag inte att skriva ikväll. Det kanske håller sig ganska tråkigt här under resten av veckan då mycket energi läggs på flytten och datorn kommer dessutom vara någonstans i flyttmassorna. Förhoppningsvis överlever ni i alla fall!

One thought on “Kvällspost

Kommentera

