Hej igen

Och hon är tillbaka! Nej, jag dog inte. Jag har bara flyttat. Äntligen har jag fått flytta in i min nya lägenhet! Som jag har längtat. Ett enormt tack till alla de som hjälpte till igår. Ni är grymma och det hade inte gått så här lätt utan er.

Så nu sitter jag här. Det är fortfarande en enda röra bland påsar och kartonger, men jag har fått upp hela köket och det mesta i badrummet och det känns skönt. Ska försöka få upp alla kläder och skor imorgon, gärna vägguren också om jag kan skruva upp dem. Böckerna ska sorteras också. Men det är roligt och jag njuter. Speciellt av frukost, lunch och middag på  min balkong! Solen ligger på från 10 tills den går ner, helt perfekt!

Nu ska jag sluta plåga er med långa inlägg om min lägenhetslycka. Tiden av de evinnerliga mobilbilderna är också över nu när jag har tillgång till datorn igen. Dags att redigera lite Valborgsbilder tror jag allt.

3 thoughts on “Hej igen

Kommentera

