Kvällssol

Kör på denna bilden i sin ensamhet i det här inlägget. Jag tycker att den är så somrig och optimistisk. Ska ta mig tid under helgen och redigera alla bilder som tagits de senaste veckorna så ni får se lite nytt. De där bilderna jag tog i Kungsträdgården till exempel. Har inte ens hunnit titta på dem själv.

Nu ska jag avsluta kvällen och krypa till sängs. Imorgon efter jobbet ska jag hämta tapeterna och ringa Telia (om inte mitt internet har kommit igång tills dess). SEN blir det redigering och serietittande hela kvällen! Och te och mackor och bara ta det lugnt. Det tycker jag att jag är värd.

3 thoughts on “Kvällssol

Kommentera

