Småstädar

Jag är ganska stolt över mig själv för att jag småstädar och plockar undan efter mig hela tiden i nya lägenheten. Vi behöver ju inte gå in i detalj hur mitt rum har sett ut tidigare, men horisontell garderob är väl ett bättre uttryck än sovrum om vi säger så. Nu småstädar jag i alla fall lite här och där hela tiden. Torkade bland annat av min datorskärm. Det har inte blivit gjort sedan jag köpte datorn. För tre år sedan. Oj vad man kan se bra på skärmen nu! Det första jag tittade på på min rena skärm var denna som Jonna Erlandsson tagit på mig och älsklingen. Har äntligen haft tid att kolla igenom alla bilderna och de blev så himla fina!

2 thoughts on “Småstädar

Kommentera

