Söndagstema – mat

Canon EOS 7D, Canon 50mm f/1,4
ISO-1000 | f/2 | 1/40 sek

Här kommer den, två veckaor för sent. Söndagstemat mat. Det blir det sista söndagstemat som körs, jag känner inte att jag har tiden just nu. Det finns så himla mycket annat som ska hinnas med och jag vill inte göra något halvdant bara för att göra.

Bilden togs på min älskade farfars födelsedagsmiddag. Har fler bilder från den kvällen (som jag inte heller hunnit titta igenom förrän nu) som kanske dyker upp sen, bland annat några som jag tror jag fick till ganska bra på hallonmoussetårtan. Man kanske ska börja fota ätbara saker lite oftare? Det kan ju vara väldigt vackra. Hade ju en dröm om en egen kokbok en gång…

5 thoughts on “Söndagstema – mat

Kommentera

