Bullbak och visitkort

Ikväll blir det middag och bullbak med Ella. Jag ska smyga fram kameran och ta bilder av henne när hon har deg upp till armbågarna har jag tänkt. Det är ju så fint och bra ljus i min nya lägenhet också, vill bara fota ALLT i den. Bilden har egentligen ingenting med inlägget att göra mer än att jag tycker om den. Den är ganska gammal, från 2009 tror jag, och sitter på baksidan av mina visitkort för tillfället. Ska nog uppdatera dem snart. Har så mycket idéer om hur jag vill ha dem!

8 thoughts on “Bullbak och visitkort

  1. tackar! 😀 haha det gör jag också, det är faktiskt en lärare och det var hans ide att sitta i en kartong :):):)

  2. sv: Tusen tack, så roligt att höra 🙂 Ja, tyvärr fick dagens ställas in pga regn men nästa vecka blir det av 🙂

    Suuuper fin bild! Älskar de lila färgerna, helt underbar!

Kommentera

