Bröllop

Imorgon ska jag få följa med duktiga Nina Thomson på bröllop. Sist jag var på bröllop så var jag kanske 5 år och brudnäbb. Jag var jättestolt över att få hålla i brudbuketten och brydde mig inte om så mycket annat. Speciellt inte ljuset i kyrkan, vilken vinkel och komposition som skulle passa bäst för en bild eller vad prästen tycker om kameror i kyrkan. Denna gång ska jag supa in alla information jag kan och följa Ninas minsta steg. Det ska bli otroligt intressant och roligt att få följa med och jag är så glad över att jag får den här chansen.

4 thoughts on “Bröllop

  1. Stort tack för idag, toppen med din hjälp. Även om inte vädrets makter var med oss idag hoppas jag du tyckte det var kul och att du lärde dig något 🙂

  2. Stort tack för idag, toppen med din hjälp! Även om inte vädrets makter var med oss idag hoppas jag du tyckte det var kul och att du lärde dig något! 🙂

Kommentera

