Studentporträtt

Här får ni första bilden på Nina från igår. Kan man se att det regnar? Vi fick ihop massor av fina bilder innan regnet tog över helt. Jag hann bara kolla igenom lite snabbt igår innan det var dags för sängen, men jag ville verkligen redigera en på en gång och se den i färdigt skick. Åh, vad jag är nöjd! Hoppas Nina tycker om dem lika mycket som jag gör.

Tar du studenten i år och vill ha fina bilder att titta tillbaka på? Boka en fotografering i Maj så får du 45 minuter fotografering och 8 digitala bilder för 800:-!
Gäller endast studentportätt.

2 thoughts on “Studentporträtt

  1. Tack:D Är riktigt nervös att det inte ska funka med företaget. Hur tusan ska jag lyckas få andra att inse att de ska välja mig som fotograf liksom!?! 🙂

    Denna bilden är sjukt bra! Du tar himla fina bilder:) Är glad att vi inte bor närmre varandra än vad vi gör, hade verkligen blivit svårt för mig då;)

Kommentera

