Bröllopsdagen

Egentligen vill jag bara lägga undan datorn och sova tills jag vaknar. Den här dagen har varit otroligt rolig, lärorik, full av utmaningar och den har tagit ordentligt på krafterna. Först hittade jag knappt till kyrkan, det fanns inga skyltar och ingen jag frågade hade hört talas om den. När jag väl hittat rätt stod jag och våndades över vädret ihop med Nina. Himlen var full av moln och det var bra kyligt ute. Men ett par mer optimistiska fotografer får man leta efter! Visst skulle det vara uppehåll vid porträttfotograferingen! Låt oss säga att det inte riktigt blev som vi tänk oss.

Bruden, brudgummen och deras vänner var en samling helt underbara människor. Ett tag under förberedelserna låg jag dubbelvikt av skratt. De bjöd så på sig själva och de lyckliga tu var så fina ihop att jag blev varm i hela kroppen så fort jag tittade på dem.

Bjuder på en liten bildbomb. Jag tog lite BTS- och detaljbilder med gamla kära 450D som fick följa med i väskan.

3 thoughts on “Bröllopsdagen

Kommentera

