Fototävling

Det är några som visat lite intresse för en fototävling här vilket jag tycker är jättekul! Tänkte köra en mindre tävling nu så kanske jag har möjlighet att dra igång en större lite senare. Det är alltså upp till er om ni vill att jag ska ha fler tävlingar.

Reglerna är enkla:

  • Fota en bild enligt temat. Det får bara vara en bild, inget kollage. Bilden får vara redigerad, men inte manipulerad. (Dvs, helt ok att ändra färger och klona bort irriterande objekt, men man får inte lägga in en ko i ett badkar.)
  • Bilden måste vara tagen av dig.
  • Du ska lägga upp bilden i ett eget inlägg på din blogg och länka till min blogg och detta inlägget.
  • Länka till ditt inlägg i en kommentar.

Temat mina kära vänner är Känslor. Ni får tolka fritt. Sista dag att tävla är lördag den 26:e maj kl 23:59. På måndagen kommer det komma upp ett inlägg där ni får rösta på vilket bidrag ni tycker bäst om. Och priset? Om man vinner så får man denna coola objektivmugg! Lycka till!

Edit: Jag har förlängt tävlingstiden till lördag 2 Juni 23:59.

20 thoughts on “Fototävling

  1. Hihi, ja, man hinner ju inte riktigt bli trött på någon smak, däremot får man lite ångest över att man kanske inte hinner dricka allt – speciellt svårt är det att välja vilket te man ska dricka! ^^
    Dricker du mycket te? Vilken är din favoritsmak i så fall? 🙂

  2. åh ! Va spännande ! Jag ska se om jag kan hitta på något att fota 🙂

    sv, det passet finns här i Vara på ett gym som ägs av sportlife 🙂

    Kramar

  3. Okej! Jag har aldrig smakat de teérna, hoppas jag får göra det någon gång. 🙂
    Kan du inte göra ett inlägg om dina favoritteer så man får se bilder på dem? 🙂

    Rooibos dricker jag inte alls. Det är strängt förbjudet här hemma hos oss. Det är dåligt och tråkigt te enligt oss, men det innehåller dåliga tillsatser och så smakar det blask. 😉

    Jag dricker mest svart te, gärna med chaismak.

  4. Ping: Kanslor | Zetastar Mighty Keetoowah

  5. Ping: Sista chansen | Fotograf u.norman

Kommentera

