Fotografering med Hanna B

Nu är jag slut. Äntligen hemma och på väg ner i min varma, gosiga säng. Det har blivit massor gjort idag och det är så himla skönt! Lägenheten är äntligen tömd på allt flyttskräp och nu kan jag städa undan och göra snyggt på riktigt. Som jag skrev så avslutade jag dagen med en fotografering med Hanna B. Hon är verkligen precis så där gullig och trevlig som man får för sig när man läser hennes blogg! Kika in där vettja! Jag ser verkligen fram emot att få bilderna sen, det kändes nästan bra att stå på andra sidan kameran för en gångs skull 😉

Bjuder på lite bilder som jag knäppte snabbt vid fotograferingen. Dels vår vår fina hög med saker och dels vår sista location där jag tror att det knäpptes en hel del grymma bilder! Nu är det verkligen dags att krypa till kojs… Godnatt på er!

4 thoughts on “Fotografering med Hanna B

Kommentera

