Hektiskt

Jösses… Sitter och har en kort stund med egentid just nu. Den här helgen verkar bara springa iväg. Igår var det upp tidigt för 6 km löpning i det underbara vädret. Sedan var det direkt till IKEA med mor i 4 timmar, efter det blev det mycket bära och fixa och dona innan jag tryckte i mig en hastig middag och åkte in till stan för att fota en spelning.

Sov hos älsklingen och har precis kommit hem och ätit nu. Far min kommer snart och vi ska köra iväg allt mitt skräp från inflyttningen till tippen. Efter det ska jag städa och sortera innan jag åker till syster som ska göra mig vacker inför fotograferingen med Hanna Björkstedt. Jag vet att jag alltid säger att jag hatar att stå framför kameran, men den här gången ser jag faktiskt fram emot det. Hanna verkar vara en sån underbar person och hon är ju så otroligt duktig på det hon gör.

Den här krabaten dök upp när jag fotograferade Nina. ”Du måste ju ta en bild på den” utropade hon, så då gjorde jag det 🙂

5 thoughts on “Hektiskt

  1. Det är så komiskt att de flesta som fotar inte gillar att bli fotade. Jag tycker inte alls om det. Inga spontana foton på mig helst. Trist 😉

Kommentera

