Ny kameraväska?

Jag behöver verkligen en ny kameraväska. Jag har för länge sedan vuxit ur den lilla väskan som jag köpte till 450D men det har inte funnits pengar till en ny. Har kikat på de ursnygga väskorna från Kelly Moore ett tag. När det väl blir en ny väska så ska det definitivt bli en sån. De är snygga och praktiska, och precis min stil. Min favorit är B-Hobo, den är ganska så stor och jag gillar att den är lite bullig. Färgen coral är jättefin, vi får hoppas att den finns kvar när det väl blir en. Kika in på Kelly Moore-väskor här!

Kommentera

