Rosa klänning och vita skor, jag firar att det är sommar!

Jag suger åt mig varenda solstråle jag kan just nu. Smiter ut till den lilla plåtavsatsen vid vägen och njuter ihop med kollegorna varje lunch. Har dock insett att jag måste sola baksidan nu också, det börjar bli ojämnt. Sommaren är här. Äntligen. Och idag har jag inget planerat efter jobbet så jag ska vara nyttig och handla och lägga ner lite krut på en extra fin middag till mig själv som jag sen tänker avnjuta framför lite serier. Hoppas ni också får en fin kväll i sommarvärmen!

Bilden är för övrigt på mina skor. Jag hade inget bättre att fota. Och så har jag på mig min fina rosa klänning. Om någon undrade alltså 😉

17 thoughts on “Rosa klänning och vita skor, jag firar att det är sommar!

  1. Så fint!

    Ja, verkligen. Men samtidigt så är det ju utmaningarna som gör att man utvecklas. Är säker på att du tog helt grymma bilder!

Kommentera

