Dagens I-landsproblem?

Jag har verkligen lust att blogga just nu. Jag har så många inlägg i mitt huvud och så många bilder jag vill lägga upp, men jag har inte hunnit. Igår blev det ingen lyxmiddag hemma. Min stackars pojkvän låg hemma sjuk så jag åkte dit och lagade mat åt honom istället. Ikväll ska jag titta på ESC hemma hos mor. Tv-utbudet hemma är inte på topp (inte tv:n heller faktiskt) och det är alltid trevlig att besöka henne. Får ta med mig datorn och skriva av mig lite. Ha en fin dag så länge!

12 thoughts on “Dagens I-landsproblem?

  1. Jag känner igen mig i det där, hur hinner folk blogga så mycket? Jag skulle också vilja lägga ned lite mer tid på min blogg, men jag hinner inte. Du har en fin blogg i alla fall 🙂

  2. Oj vilket sent svar från mig: men tack! Jag tycker också det är kul med såna möten, är inte så ofta människor (inkl mig själv) tar sig tid till sånt.

    Vilka härliga färger, somrigt 🙂

Kommentera

