Something old, something new, something borrowed, something blue

Om ett par veckor ska jag få hjälpa Nina på ännu ett bröllop. Förhoppningsvis får vi bättre väder då *peppar peppar*. Jag ser verkligen fram emot det! Det var så otroligt rolig och lärorikt sist och trots det iskalla vädret så var man alldeles varm inombords tack vare all kärlek som fanns i luften.

Ska ni gifta dig i sommar men har inte hunnit boka bröllopsfotograf? Jag har fortfarande lediga tider i sommar och eftersom det är mitt första år på bröllopsmarknaden så får ni en massa fina bilder till riktigt bra priser. Maila mig på ulrika@unorman.se så kan vi se hur jag kan hjälpa just er!

13 thoughts on “Something old, something new, something borrowed, something blue

  1. Fantastiskt fina bilder, får verkligen en härlig bröllopskänsla av dem! 😀
    sv: Håller med dig, varm choklad är supergott! 😀
    Kramar

Kommentera

