Redigeringsvecka

Här kommer lite fler bilder från när jag och Sara spontanfotograferade lite. De gör sig väldigt bra i svartvitt tycker jag. Jag tycker också att jag har tagit väl lång tid på mig för att redigera dem. Men händer det mycket så gör det. Nu har jag ju en soffa att sitta i, så nu är det faktiskt bekvämt att sitta och redigera i fler timmar.

Idag får jag middagsbesök av fina Fanny och på torsdag ska jag hjälpa till i Hagaparken. Alla andra dagar denna vecka är vigda åt redigering. Jag måste säga att det är skönt att det inte ska vara så bra väder i veckan. Inga skuldkänslor för att man sitter inne alltså.

12 thoughts on “Redigeringsvecka

  1. Otroligt vackra bilder, så duktig du är!
    sv: Åh tack så hemskt mycket sötast! D
    Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

  2. sv: Åh tack, ja visst är det ett klockrent uttryck haha! Så typiskt småbarn 🙂 Otroligt fina bilder, älskar att de är i svartvitt! kram på dig

Kommentera

