Matbloggsberoende

På senaste tiden har jag blivit jätteintresserad av att läsa matbloggar! Inte alls särskilt bra eftersom det gör mig väldigt hungrig och sugen på att baka… Det är ingen höjdare att göra tre satser muffins i veckan om man måste äta upp alla själv.

I vilket fall så vill jag tipsa er om två underbara matbloggar. Förutom recept som får det att vattnas i munnen så tycker jag om dessa lite extra mycket eftersom de har så fina bilder på allt de tillagar. Det ser ut som väl genomtänkta och vackra kokböcker/coffetable böcker. Helt klar värda att checka in, om så bara för att se de fina bilderna.

19 thoughts on “Matbloggsberoende

  1. Hej!

    Så glad jag blir över att hitta min blogg på din sida!
    Detta ger mig sådan lust till att baka ihop något nytt och spännande!

    Trevlig helg!

    Varma hälsningar Matilda på MatildasMat.se

Kommentera

