Finalisterna

Och här har ni tävlingens fem finalister! Jag vill verkligen tacka alla som har skickat in bidrag till tävlingen, ni har alla tagit underbara bilder! Jag valde finalisterna efter vilka bilder som gav mig mest känslor. Nu är det bara att börja ragga röster! Ni har till onsdagen den 13 Juni 23:59 på er.

Man får bara rösta en gång, flera röster från samma IP-adress kommer att räknas bort. Det är helt okej att vara ego och rösta på sig själv. Lycka till allihop!

Edit: Man röstar genom att skriva numret på bidraget, alternativt namnet på fotografen i en kommentar till detta inlägg.

Tävlingen är avslutad.

1. Erica

2. Amanda
3. Hanna
4. Therese
5. Lea

Copyright på dessa tillhör respektive fotograf och det är inte okej att låna dessa bilder.

84 thoughts on “Finalisterna

  1. Vet inte om det är okej att kommentera detta inlägget utan att rösta, för jag har inte bestämt mig än.. Men nu gör jag ju det ändå!

    Var müslin god då? 🙂

  2. Ok har ju nu då gissat mig fram till att man röstar genom att skriva i kommentarer vilket bidrag man röstar på, men då kommer nästa fråga, om det nu är IP-adresserna som räknas, då kan alltså inte jag och tex en kompis som är hemma hos mig rösta båda två, fast vi är två olika personer med kanske olika åsikter? 🙂

    • Hej Sanna! Nej, tyvärr. Även om ni är två personer så kan jag inte se det, så då kan någon säga att det är så men i själva verket rösta flera gånger själv. Det är av den anledningen som jag går på bara IP-adresser. Tack för din röst 🙂

  3. Ping: FINALIST | Zetastar Mighty Keetoowah

  4. Ping: Ja, jag vet att jag är seg, men de är fortfarande lika vackra! | Fotograf u.norman

  5. Synd att det skulle vara röstning från alla.. Kanske roligare, men är jättedålig på att samla röster…. Men tack för att jag blev finalist och jag röstar på mig själv såklart;)

  6. Ping: Last chance | Fotograf u.norman

Kommentera

