Nationaldagen

För första gången på länge så sov jag till halv elva. Men det är okej när man kommer hem klockan tre på natten. Jag hade verkligen en otroligt rolig dag och kväll igår. Vi tittade på Sverige-Serbien på Råsunda, och trots att jag verkligen inte är förtjust i fotboll så var det ganska kul att få se landslaget spela på riktigt. Det var en helt annan grej än att se det på tv. Efter matchen gick tåget vidare mot Odenplan och vi sjöng karaoke resten av natten. För er som inte känner mig utan och innan så tycker jag karaoke är grymt kul. Jag älskar att sjunga, även om jag inte direkt skulle gå vidare i Idol om vi säger så.

Ett stort tack till mina underbara kollegor som gjorde denna dagen/kvällen till det den var: perfekt! Nu möter jag denna dagen med halsont och trötthet, men full av glädje.

För att ha en bild till inlägget bjuder jag på denna från förra året. Väldigt spontant kort, bara för att Monika ville ha flaggan på bild och jag tyckte om lavendeln. Som ni ser så var inte ”bra ljus” min första tanke, men alla är vi barn i början. Och någon fototräff i Haga blir det tyvärr inte idag. Men jag håller ögonen öppna för när SHOOT sätter upp ett nytt datum.

Hoppas ni får en fin nationaldag allihop!

Kommentera

