Ja, jag vet att jag är seg, men de är fortfarande lika vackra!

Och innan jag ens avslutat den pågående tävlingen (glöm inte att rösta här!) så är jag i tankarna på att ha en till. Jag har fått en hel del positiv respons och hittat till en massa nya trevliga bloggar genom tävlingen och bara det gör att jag gärna vill ha en till. Att dessutom kunna glädja någon med ett fint pris i slutändan är ju hur underbart som helst!

Detta är ju en fotoblogg, så naturligtvis så kommer det att bli ännu en fototävling. Frågan är nu bara; vad skulle ni vilja ha som tema?

4 thoughts on “Ja, jag vet att jag är seg, men de är fortfarande lika vackra!

  1. Hmmm… Jag kan tänka mig flera roliga fototeman… Några förslag:
    – Drömmar
    – Ljus och mörker
    – Framtid

    Det är roligt om det är ett tema som lämnar öppningar för egen tolkning.

Kommentera

