Grattis systeryster!

Idag tar min duktiga syster studenten! Grattis finaste systeryster!

Slänger in lite bilder som vi tagit tillsammans. Den första tog vi 2010 och jag kommer ihåg hur otroligt stolt jag var över de bilderna. Det var första gången jag var riktigt nöjd med en fotografering. En del av de bilderna är fortfarande personliga favoriter. De andra tre har vi fotat det senaste året. Också stora favoriter. Hon är så fin min kära syster, och när vi är ute och fotar så vet vi alltid vart vi har varandra. Vi kan få ihop grymma bilder på bara en kvart, som Törnrosafotograferingen vi hade. Duktiga systra mi.

9 thoughts on “Grattis systeryster!

Kommentera

