En söndag i början på Juni

Gick upp vid åtta så som brukligt på en helg. (Jag vet. Jag är inte riktigt som alla andra. Men sånt är väl bra det med.) Pojkvännen låg kvar i sängen fram till mitt på dagen. Då hade jag både hunnit sortera och back-up:a bilder, tränat i en timme och bakat scones lagom till att han steg upp. Han började jobba lagom till att Rix FM-festival satte igång så vi åkte in till stan tillsammans, jag med kära 7D i högsta hugg naturligtvis. Nu har jag ju lovat syster att hennes bilder är prio, men jag slänger in lite bilder på Sveriges stolthet och Europas musikdrottning – Loreen.

12 thoughts on “En söndag i början på Juni

  1. Haha ja jag hade gått med idén länge och som tur har känner jag folk som är lika konstiga som jag som man kan dra med =D Snygga bilder på loreen!!

  2. svar: Haha precis rätt tänkt, jag de förstår jag! Önskar också att jag hade de underbara objektivet men har inte råd 😦 Men någon gång i framtiden 🙂

Kommentera

