And it’s monday…

Jag som satt och tänkte att åh så skönt att den evinnerliga vårsnuvan äntligen börjat lägga sig. Men tji fick jag. Nu sitter jag här, snuvig med halsont och huvudvärk. Inte alls vad jag hade planerat den här veckan. Men vad gör man? Jag tänker dricka massor av te (inget negativt där i alla fall) och ta det lugnt.

Jag har fortfarande en massa bilder att lägga upp, men systers studentbilder är prio för redigering och dem vill jag inte visa innan hon har fått se dem. Istället har jag rotat långt bak i arkivet igen och hittade denna som jag använde som  profilbild under 2010.

One thought on “And it’s monday…

Kommentera

