Sneak på nya hemsidan

Den där hemsidan som jag sa att jag satt och pillade med? Nu är den nästan klar. Det är bara några små grejer som fortfarande krånglar, men det ska vi nog få fason på. Tills dess får ni ett litet smakprov på typsnitt och färgschema. Vad tror ni? Jag tycker att det känns fräschare och lite mer jag, jämfört med hemsidan som ligger uppe nu. Det kommer att bli matchande visitkort senare också. Jag ska bara bestämma mig för vilken logo jag ska ha.

One thought on “Sneak på nya hemsidan

Kommentera

