Vad som komma skall

Nu har jag suttit och filat på hemsidan hela veckan. Det kommer finnas en del nya finesser som jag hoppas kommer fungera bra. Det är alltid spännande att se om ny teknik funkar, men i det här fallet så känns det ganska tryggt. Lansering blir den första Juli, alltså om en vecka. Då blir det ny hemsida och nytt på bloggen, och när mina visitkort tar slut så blir det nytt där också.

När det gäller logon så har jag bestämt mig för att köra på den nya. Jag kommer ju lämna konsertfotograferandet till stor del, och den gamla logon känns alldeles för hård till porträtt-, familj- och bröllopsbilder. Dessutom är den nya tydligare. Den gamla logon kommer att hänga med till alla konsertbilder, för jag tycker fortfarande om den. Tack så jättemycket för all er hjälp och för era kommentarer!

3 thoughts on “Vad som komma skall

Kommentera

