Tack!

Jag vill bara rikta ett enormt tack till er alla. Senaste tiden har jag fått flera nya följare, både på bloggen och på instagram. Jag kanske inte direkt tillhör storbloggarna, men varje läsare betyder oerhört mycket för mig. Era fina kommentarer gör mig helt varm inombords. Så tack! Och fortsätt gärna läsa och kommentera, för det lilla gör hela min dag!

Fram till nu har jag bara kört på i min egen takt och skrivit det jag fått för mig att skriva. Det kommer jag naturligtvis fortsätta med, men det vore kul att veta vad ni skulle vilja läsa mer om. Vill ni ha fototips så skriv gärna mer specifikt vad för fototips ni vill ha. Vill ni veta mer om mig? Vill ni se fler foton? Vill ni se mera BTS? Hit me!

2 thoughts on “Tack!

  1. Visst blir man glad när andra kikar in på bloggen och lämnar en kommentar. Och när man inser att det man skapar, oavsett om det är foto, illustrationer eller text, faktiskt förgyller en litet ögonblick i någon annans liv.

    Du tar så vackra bilder, så fortsätt att ösa dem över oss! 🙂

Kommentera

