You are the sunshine in my life

Ska alldeles strax åka in till stan för att möta upp världens finaste pojkvän. Han ringde för ett par timmar sedan för att meddela att han tänkte bjuda mig på bio ikväll. Jag känner mig verkligen så lyckligt lottad att jag hittat honom, och att han har valt mig bland alla andra tjejer. Den här killen är allt jag någonsin önskat mig och lite till. Den som håller mig på jorden när jag börjar sväva iväg lite väl mycket. Den som får mig att tänka på annat när jag börjat älta småsaker. Den som helt plötsligt ringer och bjuder på bio. Så det blir en snabb middag, kanske en promenad runt kvarteret vid söder och sedan The Amazing Spiderman.

One thought on “You are the sunshine in my life

Kommentera

