Söndagsmorgon

Godmorgon alla sjusovare! Ska strax väcka pojkvännen för att äta frukost innan vi ger oss ut på dagens äventyr. Jag hade tänk att jag skulle välja ut finalisterna i fototävlingen innan, men gud så svårt det är! Alla bidragen är så himla fina så det är svårt att bara välja 5 finalister! Skulle det var jag som bestämde så skulle alla vinna varsitt presentkort, men det är det tyvärr inte. Jag får ta lite hjälp av mina hemliga domare som ska betygsätta sen att välja bilder så kommer de upp i ett eget inlägg imorgon där ni kan rösta.

Ha en fin söndag!

4 thoughts on “Söndagsmorgon

Kommentera

